[heading]Zgłaszanie awarii[/heading]

Od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:30

  • Rejon Pogodno (Goszczyńskiego) tel.: (91) 487 27 01, 694 421 759
  • Rejon Pomorzany (Dąbrowskiego) tel.: (91) 482 01 75, 697 989 020

Informujemy, że rozmowy telefoniczne mogą być rejestrowane.

Po godzinie 15:30 wszelkie awarię należy zgłaszać do Pogotowia Lokatorskiego dzwoniąc pod numer (91) 488 09 90

Prosimy aby awarie zagrażające mieniu, bezpieczeństwu użytkowników oraz niecierpiące zwłoki dokonywane drogą e-mail po godzinach pracy Administracji potwierdzać dodatkowo telefonicznie.

 

[heading]Awarie można również zgłosić całodobowo za pomocą poniższego formularza.[/heading]

    Twoje imię i nazwisko (pole wymagane)

    Twój numer telefonu (pole wymagane - weryfikacja zgłoszenia)

    Twój adres e-mail (pole wymagane)

    Nazwa wspólnoty mieszkaniowej (pole wymagane)

    Proszę wybrać rejon do którego ma trafić Twoja wiadomość (pole wymagane)

    Treść wiadomości (pole wymagane)

    Tu możesz wskazać maksymalnie 3 pliki, które chcesz dołączyć do wiadomości

    UWAGA! Obsługiwane typy plików: PDF, JPG, PNG. Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ZNK Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Goszczyńskiego 4a, 71-263 Szczecin, moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu i SMS-ów spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów i usług zgodnie z treścią mojego zapytania. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne.