Zgłoś awarię

Zgłaszanie awarii

Od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00 – 15:30

  • Rejon Pogodno (Goszczyńskiego) tel.: (91) 487 27 01, 512 967 151
  • Rejon Pomorzany (Dąbrowskiego) tel.: (91) 482 10 01, 697 989 020
  • Rejon Niebuszewo (Kołłątaja) tel.: (91) 422 24 51, 501 042 689

Informujemy, że rozmowy telefoniczne mogą być rejestrowane.

Po godzinie 15:30 wszelkie awarię należy zgłaszać do Pogotowia Lokatorskiego dzwoniąc pod numer (91) 488 09 90

Prosimy aby awarie zagrażające mieniu, bezpieczeństwu użytkowników oraz niecierpiące zwłoki dokonywane drogą e-mail po godzinach pracy Administracji potwierdzać dodatkowo telefonicznie.

 

Awarie można również zgłosić całodobowo za pomocą poniższego formularza.

Twoje imię i nazwisko (pole wymagane)

Twój numer telefonu (pole wymagane - weryfikacja zgłoszenia)

Twój adres e-mail (pole wymagane)

Nazwa wspólnoty mieszkaniowej (pole wymagane)

Proszę wybrać rejon do którego ma trafić Twoja wiadomość (pole wymagane)

Treść wiadomości (pole wymagane)

Tu możesz wskazać maksymalnie 3 pliki, które chcesz dołączyć do wiadomości

UWAGA! Obsługiwane typy plików: PDF, JPG, PNG. Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ZNK Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Goszczyńskiego 4a, 71-263 Szczecin, moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu i SMS-ów spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów i usług zgodnie z treścią mojego zapytania. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne.